Predloha:36-1
Rozpätie: 15,6m
Dĺžka: 6,51m
Výška: 1,8m
Kĺzavosť: 1:24,3 pri 68km/h
Štíhlosť krídla: 15,3
Hmotnosť: 170 kg
Rýchlosť: 45-100 km/h
***********
Model: mierka 1:3,25 
Rozpätie: 4,8m 
Dĺžka: 2,04m
Hmotnosť: 7580g bez pilota, s pilotom 7791g
Plocha krídla: 135dm2
Plošné zaťaženie: 57,7g/dm2
Profil: HQ 2.5/12

 

 

Po Musgerovi 12a som sa rozhodol pre stavbu ďalšieho hisorického vetroňa. Tentokrát niečo štíhlejšie – Sperper Junior.
Junior bol postavený na základe  vetroňa Rhönsperber. Upravený bol hlavne trup, ktorý bol dopasovaný na postavu malej Hany Reitsch, ktorá s ním ako prvý člvek v histórii preletela Alpy.
Ako základný podklad na stavbu som použil plán z  http://www.scalesoaring.co.uk ktorý som upravil tak, aby rebrá krídla boli konštrukčné a krídlo sa bude pripojovať k trupu kovaniami a nie trubkou.

 

DFS Sperber Junior

Laco

More Posts - Website

Follow Me:
Google PlusYouTube

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2012/10/36-1.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2012/10/36-1-300x239.jpgLacoStavba - Vetrone (do r.1970)Predloha:Rozpätie: 15,6mDĺžka: 6,51mVýška: 1,8mKĺzavosť: 1:24,3 pri 68km/hŠtíhlosť krídla: 15,3Hmotnosť: 170 kgRýchlosť: 45-100 km/h***********Model: mierka 1:3,25 Rozpätie: 4,8m Dĺžka: 2,04mHmotnosť: 7580g bez pilota, s pilotom 7791gPlocha krídla: 135dm2Plošné zaťaženie: 57,7g/dm2 Profil: HQ 2.5/12     Po Musgerovi 12a som sa rozhodol pre stavbu ďalšieho hisorického vetroňa. Tentokrát niečo štíhlejšie - Sperper Junior.Junior bol postavený na základe  vetroňa...Svahové lietanie