Pitts Challenger II – 33%
Dávno vysnívaný Romanov akrobatický dvojplošník. Pohon bude elektromotorom Axi na 10S 5000mAh
Rozpätie: 2020mm
Dĺžka: 1982mm
Letová hmotnosť: 8800g
Plocha: 138dm2
Plošné zaťaženie: 63,8g/dm2
Motor: AXi 5345/14HD
Regulátor: Jeti Spin 125 Opto
Akumulátor: 2S A123/2500
Pohonný akumulátor: LiPol 10S/5000 40C
Začiatok stavby: 20.11.2015
Koniec stavby: 16.01.2016
Zatiaľ hmotnosť krídiel v kostre: 1685g – nastriekané, osadené servami: 2534g
Výškovka v kostre: 100g – Potiahnutá nastriekaná:
Smerovka v kostre: 66g
Trup osadený motorom a servami + VOP a SOP: 4727g
V podstate je model hotový, treba ešte vyrobiť a nalepiť polepy a osadiť regulátor
**************************************
Stavba Krídiel:
Stavba Trupu:
Výroba kabíny a motorového krytu:
Poťahovanie plátnom Ceconite light:
Ahoj.
Zajtra ti to popíšem. Dnes som bol na cestách a už nemám síl pohnúť rozumom.
p. Roman
Idem stavat Zlin 226 a chcem ho potiahnut ceconitom light.
Prosim o Vasu skusenost s cim lepite ceconit na kontru – vrstva lepiaceho laku ,alebo napr. Balsalock
kazdy nieco ine tvrdi ,ale u Vás vidim krasne modely a skusenost s týmto materialom
Dakujem
S pozdravom
Peter
– Kostru lakujem 3x nezriedeným lepiacim lakom (ak je lak hustejší tak zriedim iba jemne)
– Plátno lepím štetcom cez plátno zriedeným lepiacim lakom (riedim tak aby lak zo štetca tiekol dolu) Oblúky pred lepením natvarujem žehličkou…
– Tam, kde sa plaátno lepí na veľké plochy (poťahy), lepím iba po obvode
– Po zaschnutí lepiaceho laku vypnem modelárskou žehličkou
– Dolepím zriedeným lepiacim lakom zbytok styčných plôch a nechám zaschnúť hodinu
– Napínam 3x zriedeným napínacím lakom 1:2 (2 diely riedidla)
– Po zaschnutí poslednej vrstvy napínacieho laku prelakujem zaponovým lakom. Ten uzatvorí póry plátna
– Povrchová úprava farbami…