Dnes som dal prvé dva skoky s Katanou 2,6m od Miloša.
V Katane som vymenil všetky servá Hitec za Savox, prerobil nádrž, prerobil som náhon smerovky a z neriadenej ostruhy sa stala riadená. Motor zostal pôvodný DLE110ccm a trojlistá vrtuľa Mejzlík 26/12.
Prvý let bol trimovací a zoznamovací. Mal som nastavený dosť malý voľnobeh a tak mi motor pri jednom stúpavom kopanom výkrute zhasol. Pristátie bolo bez problémov akurát ma prekvapil dobrý klz so zhasnutým motorom. Druhý let bol o niečo dlhší a už som zalietal niektoré prvky základnej akrobacie. V nožovom lete sa nám zdalo že vibruje výškovka a tak som radšej sadol. Vibrátor odvibroval  skrutku z páky na pravej polovičke VOP. Pristatie aj s jednou polovičkou VOP bolo bezproblémové.
Všetky skrutky na servách som už poistil modrým Loctite a vlečná bude pripravená do „práce“. Ešte trošku doladím motor a prechody, lebo na „zálet“ som nechal trošku bohatšiu zmes.
Teraz si už len nájsť čas na vlekanie…

Na záver ešte poďakovanie Milošovi a Romankovi za pomoc pri realizácii projektu. Bezovi nie, bo včera nedoviezol do dieľne pirohy.  ;-)

Laco

More Posts - Website

Follow Me:
Google PlusYouTube

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2016/05/DSC_1328-540x361.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2016/05/DSC_1328-169x113.jpgLacoNaše "klubové" akcie...Dnes som dal prvé dva skoky s Katanou 2,6m od Miloša. V Katane som vymenil všetky servá Hitec za Savox, prerobil nádrž, prerobil som náhon smerovky a z neriadenej ostruhy sa stala riadená. Motor zostal pôvodný DLE110ccm a trojlistá vrtuľa Mejzlík 26/12. Prvý let bol trimovací a zoznamovací. Mal som nastavený...Svahové lietanie