Po dvoch väčších vetroňoch som sa rozhodol pre stavbu malého vetroňa, ľahko prenosného počas turistiky na naše vyššie kopce.
Ako predloha poslúžil ďalší kus od Hansa Jacobsa Reiher III. Plán nakreslil Detlef Draheim. Krídlo je komplet moja konštrukcia.
Tento krát to bude komplet „ručná“ stavba. Prepážky vyrezané lupienkovou pilou, rebrá „rašpľovou interpoláciou“
Predloha: reiher01

Rozpätie: 19m
Dĺžka: 7,76m
Výška: 2,28m
Kĺzavosť: 33:1
Štíhlosť krídla: 18,85
Hmotnosť: 230 kg
Rýchlosť: 60-200 km/h
Vznik: 1937

***********
Model:

Mierka 1:6
Rozpätie: 3,16m
Dĺžka: 1,3m
Hmotnosť: 2190g
Plocha krídla: 60dm2
Plošné zaťaženie: 36,5g/dm2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po takmer trojmesačnej prestávke spôsobenej pracovnou vyťaženosťou, stavbou Nieuporta a Liona som sa opäť pustil do stavby Reihera.

 

Výroba kabíny a kokpitu.

Poťahovanie

Povrchovka

Po dlhšej dobe som potiahol krídla a chvostové plochy Ceconitom Light a sú pripravené na striekanie

Laco

More Posts - Website

Follow Me:
Google PlusYouTube

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2014/04/IMAG2385-640x360.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2014/04/IMAG2385-300x300.jpgLacoStavba - Vetrone (do r.1970)Po dvoch väčších vetroňoch som sa rozhodol pre stavbu malého vetroňa, ľahko prenosného počas turistiky na naše vyššie kopce.Ako predloha poslúžil ďalší kus od Hansa Jacobsa Reiher III. Plán nakreslil Detlef Draheim. Krídlo je komplet moja konštrukcia.Tento krát to bude komplet 'ručná' stavba. Prepážky vyrezané lupienkovou pilou, rebrá 'rašpľovou...Svahové lietanie