Krídlo bude trojdielne, každá časť bude mať jeden meter. Stredná časť bude bez vzopätia, bude mať hĺbku 170mm a výšku  16mm po celej dĺžke. Nádstavce budú so vzopatím 6 stupňov . Krajné rebro na vnútornej strane je pochopitelne zhodné s koreňovým rebrom a interpoluje k uchu ktoré má hĺbku 150mm a výšku 14mm. Výškovka bude plávajúca, čo dosť ulahčí zalietavanie (odpadá podkladanie) Výškovka ešte nieje vymyslená ale bude to boj o hmotnosť, smerovka detto.

Rozpätie: 3m

Dĺžka: 1,5m

Plocha:51 dm

Hmotnosť letová: 1100g

Plošné zaťaženie 21,5 g/dm2

Profil:E205 mod 9,5%Štíhlosť : 17,64

 Začiatok stavby: 19.12.2013

 

 

 

 

 

Nedali mi pokoja tie nešťastné spojky tak som si spočítal že ohybový moment v mieste spojky pri 8G je 9,6Nm čo znamená na páku o dĺžke 1m naložiť 0,96kg. čiže centroplán som upevnil aby sa nehýbal a na koniec krídla som postavil dve plechovky s pivom…voala krídlo to udrželo :-)

Kedže 8g by mohlo stačiť pri citlivom knipli tak to nechám tak, dúfam len že pri záletu sa bude chovať disciplínvane aby som tam nevyrobil géčka nadmieru :-)

 Zálet a lietanie:

S vingletmi je  model kľudnejší a hlavne lepšie viditelný na stredné vzdialenosti, keď sa krídlo schová do ´´žiletky´´
tak ušká stále pekne vidno u ukazujú polohu modelu. Či aj zvyšujú výkon neviem posúdiť, zatial ten model tak v ruke nemám..

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2013/12/plamenjak-640x340.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2013/12/plamenjak-300x300.jpgstancoStavba - Vetrone (do r.1970)  Krídlo bude trojdielne, každá časť bude mať jeden meter. Stredná časť bude bez vzopätia, bude mať hĺbku 170mm a výšku  16mm po celej dĺžke. Nádstavce budú so vzopatím 6 stupňov . Krajné rebro na vnútornej strane je pochopitelne zhodné s koreňovým rebrom a interpoluje k uchu ktoré...Svahové lietanie